Alla inlägg under maj 2012

Av X - 4 maj 2012 20:00

Hej alla som fortfarande tittar in då och då... Förlåt för att jag inte uppdaterat. Jag vet egentligen inte vad som kom emellan... Livet? Har inte haft ngn skrivarperiod bara.


Jag förstår om ni blir besvikna nu men jag kommer inte skriva mer på den här novellen. Jag tänker börja med en ny.


Den nya novellen har ännu inte ngt namn men det kommer snart.


Den handlar om Lina 18 år och hennes pappa och deras hund Chili. Mamman har sen ett år tillbaka dött. Lina har fortfarande inte hämtat sig och är allmänt deppig. När farmodern dör ärver de hennes stora gamla hus på landet. De flyttar dit och sommaren där blir väldigt intressant. Lina börjar leva igen, träffar nya kompisar och får ett sommarjobb på ett fik, hon mår bättre för var dag som går. I huset finns änven några utvalda tillhörigheter från farmodern och Lina hittar en del intressanta saker...


Kapitel 1 kommer upp den här helgen! Förlåt alla och hopppas att ni  kommer vilja fortsätta läsa min blogg.

<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min novellblogg :) Jag är en 17-årig tjej som älskar att skriva och fantisera = bra kombination va? :P

Omröstning

Vill du att jag ska börja med boktips på bloggen?
 Ja!
 Nej!
 Whatever!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards