Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Svar på era frågor! :)

Av X - 8 maj 2012 20:06

Åh så kul det var med alla frågor och kommentarer! :)


Här kommer svaren på dem:


Svar till "Kakan"


Hur gammal e du?

18


Hur är du som person?
Glad, sprallig, snäll


Singel?
Nej! :P


Har du husdjur?
En underbar liten rosenhuvad dvärgpapegoja (googla det)


Kompisar/Kille(om du skulle ha)
Jag har kille. Och kompisar ofc!


Många bra kompisar/bästis?
Jag anser nog att jag bara har en enda riktig bästis. Har haft sån otur med kompisar genom åren. Antingen flyttade de när jag var liten eller så har jag blivit ovänner med vissa. :/


Godis/Chips
Chips!


Chips/popcorn
Chips!


Häst/hund
Hund


Hund/katt
Hund




Svar till "Bokberoende":


Jag bor i sörmland.




Svar till "Sanna":


Godis eller chips?

CHIPS!


Rock eller pop?


ROCK! FOR EVER AND EVER!


Sommar eller vinter?

BÅDA


Pasta eller potatis?

PASTA


Pool eller hav/sjö?

HAV/SJÖ





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av X - 27 maj 2012 19:00

Undrar hur det hade blivit om jag valt en annan inriktning på grymnasiet än den jag har nu...   När jag var liten hade jag 2 drömjobb: Författare och ****. Alltså, jag vill inte skriva vilket gymnasium och vilken linje jag går för då kan mina kom...

Av X - 26 maj 2012 12:38


Kapitel 3   Qualitytime       Lina vaknade av en smäll. Hon satte sig tvärt upp i sängen. Sen märkte hon att det bara var ytterdörren. Pappa hade just varit ute med Chili.   - Nej du! Stopp där! hördes pappa nerifrån.     Lina gick...

Av X - 12 maj 2012 23:03


        Huset   Bilen skakade och hoppade när Joe körde in på grusvägen. I backspegeln såg han hur dammet yrde bakom dem.   Han sneglade på Lina som stirrade ut genom fönstret. Hon kliade frånvarande i Chilis päls där han hade huvudet ...

Av X - 8 maj 2012 16:13

Jag kom att tänka på hur anonym jag är här på min blogg. Om jag vore ni skulle jag vara jättenyfiken på vem jag är och vad jag gör. Så nu kära läsare, är det frågestund fram till kl 9 ikväll. Fråga vad ni vill :) Men här är några frågor jag inte komm...

Av X - 8 maj 2012 14:40


... men jag bara måste skriva av mig!   Ni som gillar One Direction, läs inte detta...   Kommer ni ihåg att jag har skrivit om dem förut? Och att min akompisar snackar om dom hela tiden? NU ÄR DET ÄNNU VÄRRE!!!   1. De ska åka på deras ...

Presentation


Välkommen till min novellblogg :) Jag är en 17-årig tjej som älskar att skriva och fantisera = bra kombination va? :P

Omröstning

Vill du att jag ska börja med boktips på bloggen?
 Ja!
 Nej!
 Whatever!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards