Alla inlägg den 27 maj 2012

Av X - 27 maj 2012 19:00

Undrar hur det hade blivit om jag valt en annan inriktning på grymnasiet än den jag har nu...


När jag var liten hade jag 2 drömjobb: Författare och ****. Alltså, jag vill inte skriva vilket gymnasium och vilken linje jag går för då kan mina kompisar känna igen bloggen och accosiera till mitt riktiga jag och det vill jag inte. Men kan iaf säga att jag inte går någon "författarlinje". Valde ****-linjen. Hänger ni med?


Varför jag vill va anonym:

1. För att jag har skrivit skit om 1D

2. För att jag vill kunna skriva exakt vad jag känner, tycker och tänker på den här bloggen. Vill ha ett ställe där jag bara kan få ur mig allt.


Sååå. Fantiserar om hur jag blir en författare... Sitter och dricker te i mitt stökiga vardagsrum under hösten och har massa papper runtomkring mig där jag krafsar ner möjliga idéer... Btw, jag gillar inte te ^^ Går runt med en stickad mössa och stor rutig halsduk i höstkylan, med händerna i fickorna och tänker ut nya ideér.

 Jag har så många bokidéer. Ibland bara poppar dem upp. Det var så idén föddes till Sommarens hemligheter.

  Jag satt på bussen hem som vanligt och vi var i ett mindre ställe som bussen åker igenom varje dag. Såg en stor, vacker villa och så PANG! Tjej, collie, landet, hemligheter, pappa..

Villan var dock röd, men men.  ;)


Vad tyckte ni om Kap 3??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min novellblogg :) Jag är en 17-årig tjej som älskar att skriva och fantisera = bra kombination va? :P

Omröstning

Vill du att jag ska börja med boktips på bloggen?
 Ja!
 Nej!
 Whatever!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards