Alla inlägg den 8 maj 2012

Av X - 8 maj 2012 20:06

Åh så kul det var med alla frågor och kommentarer! :)


Här kommer svaren på dem:


Svar till "Kakan"


Hur gammal e du?

18


Hur är du som person?
Glad, sprallig, snäll


Singel?
Nej! :P


Har du husdjur?
En underbar liten rosenhuvad dvärgpapegoja (googla det)


Kompisar/Kille(om du skulle ha)
Jag har kille. Och kompisar ofc!


Många bra kompisar/bästis?
Jag anser nog att jag bara har en enda riktig bästis. Har haft sån otur med kompisar genom åren. Antingen flyttade de när jag var liten eller så har jag blivit ovänner med vissa. :/


Godis/Chips
Chips!


Chips/popcorn
Chips!


Häst/hund
Hund


Hund/katt
Hund




Svar till "Bokberoende":


Jag bor i sörmland.




Svar till "Sanna":


Godis eller chips?

CHIPS!


Rock eller pop?


ROCK! FOR EVER AND EVER!


Sommar eller vinter?

BÅDA


Pasta eller potatis?

PASTA


Pool eller hav/sjö?

HAV/SJÖ





Av X - 8 maj 2012 16:13

Jag kom att tänka på hur anonym jag är här på min blogg. Om jag vore ni skulle jag vara jättenyfiken på vem jag är och vad jag gör. Så nu kära läsare, är det frågestund fram till kl 9 ikväll. Fråga vad ni vill :) Men här är några frågor jag inte kommer svara på:


  • Mitt namn
  • Exakt var jag bor
  • Var jag går i skolan

Så nu vet ni!


Fråga på nu! :P


//X

Av X - 8 maj 2012 14:40

... men jag bara måste skriva av mig!


Ni som gillar One Direction, läs inte detta...


Kommer ni ihåg att jag har skrivit om dem förut? Och att min akompisar snackar om dom hela tiden?

NU ÄR DET ÄNNU VÄRRE!!!


1. De ska åka på deras konsert i England i februari

2. Det finns ett spel till Iphone och sånt, där man spelar hur kär en av killarna kan bli i en?!


Jag dör. Det går inte en dag, eller timma, utan att de nämner dom. Och jag sitter där uttråkad. Men jag vill inte säga åt dem för en av dem som är det största fanet blir verkligen pissed off då.


Det där spelet allstå... Inte nog med att det existerar överhuvudtaget, nä det är liksom i japansk mangastil! Så barnsligt! Dessutom är det bara jag i vårt gäng nu som inte har en android/iphone/touch så såhär ser det ut:


 


Idag var verkligen en skitdag i skolan. De satt där allihop med sina jävla iphones (alla har iphones) och slidade runt. Och höll på med det där jäkla barnsliga spelet. Det värsta är att min bästis, den som jag gillar mest och hänger mest med i gänget, just har skaffat Iphone och hon är ju fast ifall ni fattar vad jag menar... Så tråkigt. Hon hör inte vad jag säger. Jag kan säga vad jag vill. I morse lät det såhär:


Jag: Jag ska flytta till Sthlm.

Bästis: Mmm...


Jag skojar inte. Och sen när de inte är strängt upptagna med sina flashiga lurar pratar de bara om jävla 1D och jag får inte en syl i vädret. Blir så freaking förbannad!


Förlåt. Snart kommer kapitel 2. Men ni får ha lite överseende. Jag jobbar efter skolan och kommande helg så det kan ta till nästa vecka. Men jag ska verkligen försöka. Känner att jag är på skrivarhumör nu :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min novellblogg :) Jag är en 17-årig tjej som älskar att skriva och fantisera = bra kombination va? :P

Omröstning

Vill du att jag ska börja med boktips på bloggen?
 Ja!
 Nej!
 Whatever!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards