Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Har inte glömt er!

Av X - 5 januari 2012 16:56

Hej!


Åh, förlåt att jag inte skrivit ngt. Har varit så mkt nu, jul och sånt. Och sen som jag sa: ibland känner jag inte för att skriva. MEN!!!! När jag har skrivit detta inlägg ska jag börja skriva kapitel 5!


Nu har jag svarat på en kommentar från förra inlägget. Här är svar nr2:


Alltså, jag har börjat prata om ngt annat, typ vadsomhelst, för att få dem att reagera, typ: Öh, vi är i fel klassrum. Och sen börjar jag prata om ngt annat men aa sen är de igång igen. JAg får börja ta med mig mina hörlurar... har faktiskt gjort det en gång...


Well.


Är ni intresserade av fler noveller? Jag har funderat på fantasy... Älskar't! Så¨om det är OK för er tänkte jag korta ner denna novell till 10 kapitel, vad tycks?


// X

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av X - 27 maj 2012 19:00

Undrar hur det hade blivit om jag valt en annan inriktning på grymnasiet än den jag har nu...   När jag var liten hade jag 2 drömjobb: Författare och ****. Alltså, jag vill inte skriva vilket gymnasium och vilken linje jag går för då kan mina kom...

Av X - 26 maj 2012 12:38


Kapitel 3   Qualitytime       Lina vaknade av en smäll. Hon satte sig tvärt upp i sängen. Sen märkte hon att det bara var ytterdörren. Pappa hade just varit ute med Chili.   - Nej du! Stopp där! hördes pappa nerifrån.     Lina gick...

Av X - 12 maj 2012 23:03


        Huset   Bilen skakade och hoppade när Joe körde in på grusvägen. I backspegeln såg han hur dammet yrde bakom dem.   Han sneglade på Lina som stirrade ut genom fönstret. Hon kliade frånvarande i Chilis päls där han hade huvudet ...

Av X - 8 maj 2012 20:06

Åh så kul det var med alla frågor och kommentarer! :)   Här kommer svaren på dem:   Svar till "Kakan"   Hur gammal e du? 18   Hur är du som person?Glad, sprallig, snäll   Singel?Nej! :P   Har du husdjur?En underbar liten ros...

Av X - 8 maj 2012 16:13

Jag kom att tänka på hur anonym jag är här på min blogg. Om jag vore ni skulle jag vara jättenyfiken på vem jag är och vad jag gör. Så nu kära läsare, är det frågestund fram till kl 9 ikväll. Fråga vad ni vill :) Men här är några frågor jag inte komm...

Presentation


Välkommen till min novellblogg :) Jag är en 17-årig tjej som älskar att skriva och fantisera = bra kombination va? :P

Omröstning

Vill du att jag ska börja med boktips på bloggen?
 Ja!
 Nej!
 Whatever!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards