Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Intresse?

Av X - 14 november 2011 21:07

Hej!


Tänkte starta en novellblogg :) Undrar bara om det finns något intresse för en sådan? Alltså finns det någon som vill läsa noveller?


//X

 
 
Ingen bild

Zelda

14 november 2011 22:14

JA. VILL LÄSA. SKRIV! :D

 
Gotta Be Somebody

Gotta Be Somebody

14 november 2011 23:28

Hej, det låter jätte intressant med en novell blogg! Om du börjar skriva korta och långa noveller med olika former ( du vet säkert vad jag pratar om, Börja med slutet och berätta med återblickar och andra alternativ )
Så kan du räkna med att jag gärna tittar in när jag har tid för det ;)
// Gotta Be Somebody

http://www.gottabesomebody.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lennart

15 november 2011 00:32

Hej! Jag tycker om att läsa noveller som är skrivna av folk som är jordnära. En del skriver om sitt liv, vad som händer och har hänt, vänner och kärleken har en stor del också skrivs om. Det kan lika gärna vara en novell som folk i alla åldrar bloggar. Så har du något att skriva om, så ska jag vara en som vill följa och läsa dina berättelser.

 
Ingen bild

Ida

15 november 2011 10:35

Gud vad kul! Jag har själv en novellblogg, så det skulle vara jättekul att ha någon annan som också har det! Jag kommer definitivt titta in när jag har tid! :)

 
Ingen bild

Bakmakerskan

15 november 2011 15:01

Det beror ju på om du skriver bra?! ;0)
Skriv nåt så får vi se om det faller mig i smaken! Lycka till!

 
Ingen bild

hanna

15 november 2011 16:11

jag älskar att läsa noveller!!
jag har själv ett stort intresse av att skriva själv!!
( satsa på denna blogg, skulle bli kul att läsa)

www.anglavakt.bloggplatsen.se

 
Kakan

Kakan

15 november 2011 19:07

It would be awzum! Men skulle du inte kunna skriva typ BxB då? :3 Finns alldeles för lite utav det ;__; </3

http://CrazyZolo.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

emz

15 november 2011 19:59

awsome <3

 
SanniPanni

SanniPanni

15 november 2011 20:14

Jag har länge letat efter en blogg som jag kan läsa, och den här verkar verkligen toppen! Kör hårt X^^

//SanniPanni

http://pannikotti.bloggplatsen.se

X

15 november 2011 20:42

vad kul att du tycker så :) Även när jag inte har skrivit något än :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av X - 27 maj 2012 19:00

Undrar hur det hade blivit om jag valt en annan inriktning på grymnasiet än den jag har nu...   När jag var liten hade jag 2 drömjobb: Författare och ****. Alltså, jag vill inte skriva vilket gymnasium och vilken linje jag går för då kan mina kom...

Av X - 26 maj 2012 12:38


Kapitel 3   Qualitytime       Lina vaknade av en smäll. Hon satte sig tvärt upp i sängen. Sen märkte hon att det bara var ytterdörren. Pappa hade just varit ute med Chili.   - Nej du! Stopp där! hördes pappa nerifrån.     Lina gick...

Av X - 12 maj 2012 23:03


        Huset   Bilen skakade och hoppade när Joe körde in på grusvägen. I backspegeln såg han hur dammet yrde bakom dem.   Han sneglade på Lina som stirrade ut genom fönstret. Hon kliade frånvarande i Chilis päls där han hade huvudet ...

Av X - 8 maj 2012 20:06

Åh så kul det var med alla frågor och kommentarer! :)   Här kommer svaren på dem:   Svar till "Kakan"   Hur gammal e du? 18   Hur är du som person?Glad, sprallig, snäll   Singel?Nej! :P   Har du husdjur?En underbar liten ros...

Av X - 8 maj 2012 16:13

Jag kom att tänka på hur anonym jag är här på min blogg. Om jag vore ni skulle jag vara jättenyfiken på vem jag är och vad jag gör. Så nu kära läsare, är det frågestund fram till kl 9 ikväll. Fråga vad ni vill :) Men här är några frågor jag inte komm...

Presentation


Välkommen till min novellblogg :) Jag är en 17-årig tjej som älskar att skriva och fantisera = bra kombination va? :P

Omröstning

Vill du att jag ska börja med boktips på bloggen?
 Ja!
 Nej!
 Whatever!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards