Alla inlägg den 22 december 2011

Av X - 22 december 2011 20:33

Alltså... Det här är ju en novellblogg, men eftersom jag är helt anonym kan jag skriva exakt vad jag tycker och tänker om t.ex mina vänner...


Vi är ett tjejgäng på 4 tjejer. Har askul ihop och bråkar inte alls. Men there's one thing... de 3 tjejerna är STOOOORA fan av pojkbandet One Direction. Eller ja, det är mest två av dem som är stooooooora fan, den tredje är inte lika stor. Men iaf. Jag har inget emot bandet, de är söta allihoop och några låtar tycker jag tillochmed är bra och så. MEN...! De 2 tjejorna snackar 24/7 i skolan om dem. På varje lektion, på alla raster! Vi har egna datorer i skolan så de sitter JÄMT och tittar på massa typ "videodagböcker" från bandet och andra flummiga videos typ. Till en början tyckte jag också det var kul men alltså. Det pratas inte om ngt annat!! 


Såhär ser konverstaionerna ut:

"One dircetion One dircetion One dircetionOne dircetion"

"One dircetion One dircetion One dircetion One dircetion?"

  "One dircetionOne dircetionOne dircetionOne dircetion!!!"

"Eh, vad blir det för mat idag, vet ni det?"

"One dircetion One dircetion One dircetion"


S-U-C-K!!!! Jag dör... Vad gör man liksom? Så här brukar det också låta:


" Omg, såg du den här videon där Harry skrattar så där gulligt?"

" Ja, han är så jävla söt!"

"Den där med Louis då han stjäl en gås?"

"Ja, hahah"



Och så sitter de där resten av lektionen och tittar på samma videos om och om igen... Jag är så fucking tired på det! Lunchen, rasten, i matkön, innan morgonsamlingen....


VAD SKA JAG GÖRA?????


Förlåt för att ni inte fick ngt kap. 5. Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite...


//X

Presentation


Välkommen till min novellblogg :) Jag är en 17-årig tjej som älskar att skriva och fantisera = bra kombination va? :P

Omröstning

Vill du att jag ska börja med boktips på bloggen?
 Ja!
 Nej!
 Whatever!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards